meta data for this page
Moduł Użytkownicy
Moduł Użytkownicy dostępny jest dla Administratora Organizacji. Pozwala on na stworzenie użytkowników, którym można przyporządkować trzy rodzaje ról:
- Administrator Organizacji,
- Specjalista,
- Moderator.
Dodanie użytkownika
Administrator organizacji posiada możliwość dodawania nowych użytkowników zarządzających treściami w ramach organizacji.
Aby dodać nowego użytkownika należy użyć przycisku znajdującego się po lewej stronie u góry nad listą użytkowników.
Następnym krokiem jest wypełnienie formularza danych o użytkowniku i przyporządkowania jego uprawnień (opisane poniżej).
Administrator Organizacji
Posiada uprawnienia do wszystkich modułów systemu.
Specjalista
Posiada uprawnienia do modułów:
- Konsultacje,
- Biblioteka danych przestrzennych,
- Biblioteka dokumentów,
- Moderacja
- Ankiety
Zestaw narzędzi dostępnych w powyższych modułach umożliwia na pełne zarządzanie konsultacją (tworzenie, publikowanie,modyfikacja) oraz moderowanie wpisów użytkowników.
Moderator
Posiada uprawnienia do „modułu Moderacja”